A „Morning Consult "Understanding Gen Z" egy 2021-ben közreadott kutatása alapján a Z generáció majdnem fele a különböző közösségi média platformokon informálódik elsődlegesen az őt érdeklő tartalmakról és hírekről, ennek pedig különösen fontos jelentősége van akkor, amikor őket szeretnénk elérni a tartalmainkkal.

 

Bővebben ...

Vajon elég egy erős organikus jelenlét a közösségi médiában? Vagy a fizetett hirdetések adják a stabil eredményeket? A válasz nem fekete-fehér, ugyanis a sikeres márkák ott nyernek, ahol a két világ találkozik.

 

Bővebben ...

Nem mindennapos promóciós kampány és egy egyedülálló rekordkísérlet lebonyolítása – az év első felében új partnerüknek, a Librinek köszönhetően két különleges projekt megvalósításán is dolgozott a Merlin Communications Magyarország Kft.

 

Bővebben ...

2023-ban is átadásra kerültek a Richter Anna Díjak. Idén márciusban az 5.évad díjazott projektjeinek kiválasztására került sor, ahol a díjátadón levetített, döntős csapatok ötleteit bemutató animációk elkészítése volt a feladatunk, októberben pedig már a díjazott projektek megvalósulását, valamint a 6.évad meghirdetését is ünnepeltük.

 

Bővebben ...

Nagy sikerrel zárult pénteken a Magyar Diáksport Szövetség által szervezett Magyar Diáksport Napja, amivel egyidőben elindult hivatalosan is az Aktív Iskola program, mely kommunikációjának alakításában aktív szerepünk van. Hoztunk Nektek egy kis ízelítőt a rendezvény hangulatából! :)

 

Bővebben ...