Motiváció hiánya, hosszú előjegyzési lista és a diagnózistól való félelem. Szakértők szerint ezek a leggyakoribb okai annak, miért vesznek részt még mindig kevesen a szükséges szűrővizsgálatokon. Pedig a betegségek időben való diagnosztizálása a kezelést és a gyógyulást is nagyban elősegítheti.

 

Bővebben...

Az E2 Hungary B2B kommunikációs céljainak megvalósulását többek között médiatervezéssel, médiavásárlással és tartalomgyártással is támogatjuk. A projekt keretében a Gong rádióval együttműködve rádió szpotot készítettünk, amely mellett print és online megjelenésekkel is találkozhattok a téli kampányidőszakban.

 

Bővebben...

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) Mézzel-lélekkel elnevezéssel kampányt indított a magyar termelői méz népszerűsítése érdekében. Mindenekelőtt azt szeretnék tudatosítani a vásárlókban, hogy a termelői üvegben, zárszalaggal ellátott méz minőségi, tiszta eredetű, magyar. Ez a termelői méz pedig értéket képvisel. A kampány tervezéséért, lebonyolításáért ügynökségünk felelős. 

 

Bővebben...

November 10-én 6. alkalommal kerültek átadásra a Richter Aranyanyu díjak. A Richter Gedeon Nyrt. és Rácz Zsuzsa író által alapított díj célja, hogy láthatóvá tegyék, elismerjék azokat az oktatásban, egészségügyben és szociális szférában dolgozó nőket, akik sokszor a háttérben végeznek felbecsülhetetlen értékű munkát. 

 

Bővebben...

Szeptember 5-én a hazai Disney Csatornára is megérkezett a Soy Luna című sorozat. Mivel a show központi eleme a görkorcsolyázás, így a kommunikációs kampányban is ezt a népszerű sportot helyeztük előtérbe. 

 

Bővebben...