Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) Mézzel-lélekkel elnevezéssel kampányt indított a magyar termelői méz népszerűsítése érdekében. Mindenekelőtt azt szeretnék tudatosítani a vásárlókban, hogy a termelői üvegben, zárszalaggal ellátott méz minőségi, tiszta eredetű, magyar. Ez a termelői méz pedig értéket képvisel. A kampány tervezéséért, lebonyolításáért ügynökségünk felelős. 

 

Bővebben ...

November 10-én 6. alkalommal kerültek átadásra a Richter Aranyanyu díjak. A Richter Gedeon Nyrt. és Rácz Zsuzsa író által alapított díj célja, hogy láthatóvá tegyék, elismerjék azokat az oktatásban, egészségügyben és szociális szférában dolgozó nőket, akik sokszor a háttérben végeznek felbecsülhetetlen értékű munkát. 

 

Bővebben ...

Szeptember 5-én a hazai Disney Csatornára is megérkezett a Soy Luna című sorozat. Mivel a show központi eleme a görkorcsolyázás, így a kommunikációs kampányban is ezt a népszerű sportot helyeztük előtérbe. 

 

Bővebben ...

Örömmel jelentjük, hogy ügynökségünk nyerte az Országos Magyar Méhészeti Egyesület termelői méz népszerűsítésére kiírt nyílt tenderét. Az OMME többfordulós pályázaton keresztül, 16 ügynökség közül választott bennünket.

 

Bővebben ...

Október 8-án, Nagyatádon a Richter Egészségváros Programon több ezer ember tett egészségéért, segítve egyben a Nagyatádi Kórház fejlesztését. A megelőzést szolgáló és az egészség megőrzésére nevelő rendezvény elérte célját: a nagyatádi lakosság kiemelt aktivitásának köszönhetően rekordösszeg született: 7.901.600 forint került átadásra, így biztosan felújítható a véradó helyiség. A város, a kórház és a lakosság tudatos együttműködésének köszönhetően a Richter Egészségváros programsorozat 54. helyszínén az eddigi legmagasabb összeg került átadásra.

 

Bővebben ...