Az Erste Bank 2 éve indította útjára Power Business hiteleit, melyekkel a hazai mikrovállalkozások növekedését szeretnék segíteni. A kiemelkedően sikeres program lényege, hogy a Power Business hiteleknél nincs szükség tárgyi fedezetre, a bank nem jegyez be jelzálogot, papírokat sem kér, és öt napon belül elbírálja a hitelt. A bank mikrovállalkozási szegmensének üzletstratégiája, hogy a vállalkozásokat nem csak banki termékekkel szolgálja ki, hanem azon túl minden olyan szolgáltatást is nyújt partnereken keresztül, melyek szorosan kapcsolódnak egy vállalkozás működtetéséhez, ill. annak fejlesztéséhez, és ezzel jelentősen leegyszerűsítik a vállalkozók életét. A Power Business hitelekkel kapcsolatos kommunikáció kulcskifejezése a „higgy magadban” eszméje, mellyel az Erste arra bíztatja a vállalkozókat, hogy merjenek előre lépni egyet vállalkozásuk fejlesztésében, melyhez a bank minden segítséget megad.

A kampány kreatívkoncepcióját az Erste Bank a kampányra kiírt tender győztesével, az idén fennállásának 20. jubileumát ünneplő Merlin Communications-el együttműködésben úgy alkotta meg, hogy az eltérjen minden olyan ismert reklámfilmes sablontól, megközelítéstől, melyben egy vállalkozásoknak kommunikáló kampány közvetlenül a vállalkozókat szólítja meg. E helyzeten fordítva a film, és a teljes kampány is bennünket, fogyasztókat ábrázol, akik életére a vállalkozók áldozatos munkája pozitív hatással van. Így a kampány olyan hálás mindennapi embereket mutat be, akik köszönetet mondanak a hazai vállalkozóknak azért a kiemelkedő teljesítményért, amelyet tőlük kaptak, legyen az egy friss péksütemény, egy gyönyörű esküvői ruha, vagy épp egy jól sikerült frizura. A filmet ősszel sugározzák majd egy komplex médiaterv mentén országos lefedettségű csatornákon, ezt online display kampány, valamint social media aktivitás és banki indoor megjelenések is támogatják. A filmet kísérő kampányelemek fejlesztése szintén az idén 20 éves Merlin Communications feladata volt.