Nem tagadjuk, felnőttként is imádunk a gyerekek bőrébe bújni, a Disney Csatorna jóvoltából pedig ezt az élményt újra és újra átélhetjük. Magyarországon február 15-én debütált a Miraculous: Katicabogár és Fekete Macska kalandjai című animációs sorozat, ami egy párizsi szuperhős lányról és segítőtársáról szól. A magyar főcímdalt Patai Anna és Kocsis Dénes énekelte fel, a klipforgatás és a sorozat népszerűsítése pedig már a mi feladatunk volt.
A Miraculous beharangozó kampányát a főcímdalt éneklő énekesekre építettük, magyar Youtube sztárokkal együttműködve, a Disney Csatorna már meglévő és potenciális nézőinek változó médiafogyasztási szokásaihoz igazodva. A hagyományos PR eszközök maximális kihasználása mellett természetesen az online platformokra fókuszáltunk, a dalhoz készült hangulatos videoklipet, a fiatal hírességekkel készült interjúkat, sajtóanyagokat a Bors, illetve több online hírportál is lehozta, míg Anna és Dénes főként a Facebookon és az Instagramon osztotta meg a legújabb infókat a sorozatról és a közös munkáról.
Ezen kívül fiatal magyar vloggereket és bloggereket is bevontunk a projektbe: Mia May például részt vett a videoklip forgatásán, és interjút készített Annával, amit később a saját csatornáin osztott meg, Viszkok Fruzsi pedig, aki az egyik legnagyobb rajongótáborral rendelkező hazai Youtube sztár a sorozat által ihletett divatanyagot állított össze. Kreatív ötletekből tehát nem volt hiány: Miraculous tematikájú katicabogaras smink és sütemény is készült.
A tehetséges énekesek bevonása és az újszerű, ötletgazdag tartalmak meg is hozták a várt eredményt: több mint 60 megjelenéssel a sorozat és a csatorna közel 5 millió potenciális nézőjét tudtuk elérni.