EY vezer

Hogy mi lehet vonzó egy online térben élő egyetemista számára? Hogyan népszerűsíthetjük a világ egyik vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatát a pályakezdők körében? Hogyan érhetjük el, hogy a legtehetségesebb potens jelöltek jelentkezzenek a megbízó csapatába?

Nem kisebb kihívással néztünk szembe, minthogy egy olyan komplex kommunikációs kampányt dolgozzunk ki ügyfelünk, az EY számára, amely a célcsoport megmozgatásával hatékonyan támogatja a vállalat toborzási tevékenységét.

Ennek megfelelően olyan komponensekből álló stratégiát alkotottunk, amellyel a látványos elemektől kezdve a képességek felmérését célzó aktivitásig többféle csatornán és eszközzel szólítottuk meg a hallgatókat.

A koncepciót azokra a kulcsfontosságú ismertetőjegyekre építettük, amelyek az ideális jelöltekre jellemzőek, vizuálisan és az üzeneteket tekintve is. A kampány törzsét állásbörzékre, futóversenyekre való kitelepülés, bicilight promóció és egy ún. trükkös szórólap adta, amely egy titkos kód megfejtésére ösztönözte a hallgatókat. A számsor megoldásával az érdeklődők olyan weboldalra jutottak, ahol a kampány záróeseményével kapcsolatos információkkal találkozhattak.

Az akciót két nagyszabású produkcióval zártuk: a Corvinus Egyetem szervezésében megvalósuló Kari Napok keretében magyar rekordállítással és egy 360°-os pop-up kilátóval vártuk a fiatalokat.

Az eseményen a közgazdász hallgatók Rubik Ernő ikonikus alkotásából építették meg Magyarország legnagyobb, budapesti és New York-i Szabadság-szobrot ábrázoló, 1000 db kockából álló mozaikfalát. Az installáció ezredik, záró elemét Rostoványi Zsolt, a Corvinus Egyetem rektora illesztette a helyére, ami hűen tükrözi az intézménynek a hallgatók sikeres karrierépítésében játszott meghatározó szerepét.

Ezen felül az EY életérzést is megismertettük a jelöltekkel, akik 48 méter magasan kóstolhattak bele abba, mit jelent a karrier csúcsán lenni.