A 2009 óta futó Richter Egészségváros program új beharangozó animációs reklámfilmje arra a koncepcióra épült, hogy minél dinamikusabb és látványosabb elemekkel mutassuk be a töretlen sikernek örvendő prevenciós programsorozat különböző elemeit. A 30 másodperces kisfilm low-poly stílusban készült, ami a különböző jelenetek során felbukkanó változatos látványelemek tekintetében különösen jó választásnak bizonyult. A kezdő snitteken egy élethű domborzati térkép segítségével prezentáltuk a program országjáró jellegét, ezt követően pedig az Egészségváros legfontosabb elemeit: a szűréseket, előadásokat és az izgalmas színpadi- és családi programokat mutattuk be a precízen kidolgozott animált karakterek segítségével. A Richter arculati elemeinek beépítése mellett különös figyelmet fordítottunk a háttérben felbukkanó elemek kidolgozására is annak érdekében, hogy egy vidám, az Egészségvárosok hangulatát jól reprezentáló, a valóságnak megfelelő animációs film készülhessen el. A reklám április 24-től fut a kereskedelmi TV csatornákon.