plantur vezer

A Dr. Wolff GmbH német kozmetikai céget dr. August Wolff gyógyszerész alapította 1903-ban. A márka termékeivel az egészséges bőr és haj elérésére törekszik, kínálatában saját klinikai kutatások, fejlesztések eredményeként forgalomba hozott haj- és bőrápolási bőrgyógyászati termékek találhatók.

A cég már évek óta ügyfelünk, korábban a férfiaknál jelentkező hajhullás visszafordítását segítő termék, az Alpecin kommunikációja volt feladatunk. Kevesen tudják azonban, hogy a hajhullás nem kizárólag a férfiaknak okoz problémát: a 40 év fölötti nők több mint 20%-a szintén érintett. A Dr. Wolff kutatócsoport által kifejlesztett Plantur 39 fito-koffeines sampon a változó-kori hajhullás megelőzését, visszafordítását célozza. Feladatunk a termék magyarországi bevezetése apropóján sajtóesemény szervezése, illetve PR feladatok ellátása volt.

A sajtótájékoztató helyszínéül az impozáns New York Kávéház Fehér Szalonja szolgált, az eseményre női magazinok képviselőit, beauty-szerkesztőket és egészségügyi témában jártas újságírókat hívtunk meg.

flowerbox

Meghívó

A dermatológus és nőgyógyász szakértőkből álló kerekasztal-beszélgetést Szily Nóra moderálta. A sajtóeseményt megelőzően egy átfogó, reprezentatív kutatást készítettünk az NRC-vel közösen, mely során a 35-65 év közötti magyar nők külső megjelenéshez kapcsolódó preferenciáit, hajápolási szokásait és a hajhullás megítélését mértük fel. A kutatási eredmények a beszélgetés során kerültek bemutatásra, infografikák segítségével. A sajtótájékoztatót követően a Vörös Szalonban kialakított pop-up hajszalonba invitáltuk az újságírókat, ahol profi fodrászok és hair-stylist segítségével lehetőségük nyílt a termék kipróbálására, vagy frizurát, különleges, egyedi fonatot készíttetni. Az esemény sajtóvisszhangja pozitív volt, mintegy 40 megjelenést generált.

cikkbe agyazott