Magyarországon egyedülálló és világviszonylatban is úttörőnek számító szolgáltatással, 360 fokos, 3D térhatású videók és animációk készítésével lépett piacra a Virtu360 Kft., amelyben 50%-os tulajdonosok vagyunk. Büszkék vagyunk rá, hogy full-service ügynökségként az új szolgáltatással további marketingkommunikációs lehetőségeket kínálhatunk meglévő és potenciális ügyfeleink számára.
A VR filmek a hagyományos termék- és cégbemutató filmekkel, rendezvényvideókkal, valamint oktatófilmekkel ellentétben a nézőt helyezik az események középpontjába, ezáltal a korábbi eszközöknél sokkal erősebb felhasználói élményt nyújtanak.
Érdekes, hogy már a 90-es években megjósolták, hogy milyen feltételeknek kell teljesülnie ahhoz, hogy a virtuális valóság széles körben elterjedjen, viszont a technológia csak 2015-re ért el arra a szintre. Az online platformok gyorsan reagáltak a változásokra: a Youtube például már májustól támogatta a 360 fokos videók terjesztését, novembertől pedig a 360 fokos, 3D térhatású filmek lejátszását, azonban a tartalomszolgáltatók még csak most próbálnak felzárkózni azzal, hogy feltérképezik és kihasználják a VR-ben rejlő lehetőségeket.
Ennek több oka van, például az, hogy az üzletekben még mindig nem érhetőek el olyan kamerák, amelyek lehetővé teszik a megfelelő minőségű felvételek készítését, ezért vagyunk különösen büszkék arra, hogy saját eszközt fejlesztettünk, amely egyedülálló módon, nemcsak 360 fokos, hanem egyben 3D térhatású, nagyfelbontású filmek felvételére alkalmas.
Az új szolgáltatással a legfőbb célunk az, hogy a marketingkommunikációs szakemberekkel megismertessük a virtuális valóság különleges világát, feltárjuk előttük a felhasználási módok széles spektrumát, valamint, hogy közösséget kovácsoljunk a VR-kedvelőkből.