Évről évre egyre népszerűbb a Diáksport Napja. A magyar kezdeményezéshez idén már 26 ország, 7000 iskolája, és mintegy 2 millió diákja és testnevelő tanára csatlakozott.

 

Bővebben...

2018. szeptemberétől mintegy 250 elsősorban duális képzésben résztvevő tanuló tölti majd gyakorlatát a kecskeméti Mercedes-Benz gyár új képző központjában. A Mercedes-Benz Academy 2017. szeptember 21-i alapkő-letételét egyedi koncepció szerint valósítottuk meg. 

 

Bővebben...

Motiváció hiánya, hosszú előjegyzési lista és a diagnózistól való félelem. Szakértők szerint ezek a leggyakoribb okai annak, miért vesznek részt még mindig kevesen a szükséges szűrővizsgálatokon. Pedig a betegségek időben való diagnosztizálása a kezelést és a gyógyulást is nagyban elősegítheti.

 

Bővebben...

Az E2 Hungary B2B kommunikációs céljainak megvalósulását többek között médiatervezéssel, médiavásárlással és tartalomgyártással is támogatjuk. A projekt keretében a Gong rádióval együttműködve rádió szpotot készítettünk, amely mellett print és online megjelenésekkel is találkozhattok a téli kampányidőszakban.

 

Bővebben...

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) Mézzel-lélekkel elnevezéssel kampányt indított a magyar termelői méz népszerűsítése érdekében. Mindenekelőtt azt szeretnék tudatosítani a vásárlókban, hogy a termelői üvegben, zárszalaggal ellátott méz minőségi, tiszta eredetű, magyar. Ez a termelői méz pedig értéket képvisel. A kampány tervezéséért, lebonyolításáért ügynökségünk felelős. 

 

Bővebben...